چرا گوشت بخوریم

یا یک زندگی طولانی و خوش شتر گوشت، بیشتر بخورید

    پایین آمدن علمی در فیبر
    فیبر بیشتری دریافت کنید
    حکم فیبر

اشتراک در Pinterest
با فیبر سخت شود

هنگامی که شما در حال تلاش برای خوردن غذای خوب هستید، آسان است که در شمارش کالری و گرم قند، چربی، پروتئین و کربوهیدرات اضافه کنید. اما یک ماده مغذی وجود دارد که اغلب اوقات به سوی راه میافتد: فیبر غذایی.

دانشمندان مدت ها شناخته اند که خوردن فیبر برای سلامتی مفید است. دنیس برکیت، پزشک پزشک ایرلندی (و علاقه مند به فیبر)، اعلام کرد: "آمریکا یک بیماری یبوست است ... اگر شما مدفوع کوچک را انجام می دهید، باید بیمارستان های بزرگ داشته باشید." با این حال سالها بعد بسیاری از ما هنوز نادیده گرفته می شود. .

بزرگسالان آمریکایی صرف نظر از توصیه های روزانه آکادمی تغذیه و رژیم غذایی، به طور متوسط ​​روزانه حدود 15 گرم فیبر را صرف غذا می کنند:

    25 گرم برای زنان، یا 21 گرم اگر بیش از 50 سال سن داشته باشد
    38 گرم برای مردان، یا 30 گرم اگر بیش از 50

به تازگی، با توجه به افرادی مانند روزنامه نگار مگیین کلی و مدل Molly Sims، فیبر در سرفصل های زیر ظاهر شده است. و مهمتر از همه، تحقیقات جدید باعث شده است که نور بیشتری در مورد چگونگی استفاده از فیبر برای بدن ما رها شود. این مواد مغذی به کاهش بیماریها و کاهش خطر ابتلا به انواع بیماریها، از جمله دیابت نوع 2، آلرژی غذایی و حتی آرتریت زانو مرتبط است.

در کنار این نکات ستاره ای خیره کننده، صرف غذای رژیمی با فیبر بالا نیست، زیرا این تنها این است: خوردن فیبر بیشتر. فیبر بیش از کمک به کاهش وزن و کاهش خطر بیماری است.

از دست دادن در آن گرم توصیه می شود در روز می تواند به طور قابل توجهی تغییر عملکرد توده روده شما. این حتی می تواند بین کاهش وزن یا هیچ چیز، و زندگی طولانی تر و یا نه تفاوت.
آنچه که ما امروز در مورد فیبر می دانیم

بسیاری از مطالعات به طور پیوسته رژیم های فیبر با زندگی طولانی تر و سالم تر ارتباط دارند. به عنوان مثال، دکتر بورکیت، همانطور که در بالا ذکر شد، در دهه 1960 متوجه شد که اوگاندا هایی که رژیم های غذایی با فیبر با فیبر مصرف می کنند، از بسیاری از بیماری های رایج اروپایی ها و آمریکایی ها اجتناب می کنند. علاوه بر این، مطالعاتی در اواخر دهه 80 نشان دادند که جمعیت ژاپنی روستایی با طول عمر از رژیم های دارای فیبر زیاد استفاده می کنند، در مقایسه با ساکنان شهری که مصرف فیبر کمتری دارند.

اما به تازگی، ما درک عمیق تر از این که چرا فیبر برای رفاه ما بسیار حیاتی است، به دست آوردیم.

مطالعهی 2017 نشان داد که اهمیت فیبر به شدت با اهمیت میکروبهای روده ارتباط دارد. یک رژیم فیبر مناسب به معنای واقعی کلمه تغذیه می کند و باعث رشد این باکتری ها می شود. به نوبه خود، آنها در تعداد و نوع افزایش می یابد. بیشتر میکروب ها در روده ما وجود دارد، ضخیم تر از دیواره موکوس است و بهتر مانع بین بدن ما و جمعیت باکتری های مشغول ما است. در حالی که مانع مخاطی التهاب را در سراسر بدن کاهش می دهد، باکتری ها به هضم کمک می کند و باعث ایجاد مزیت دوگانه می شود.

زندگی، به عنوان مثال پیاده روی از ارتباط بزرگ بین فیبر، باکتری های روده و سلامت Hazda، قبیله تانزانیا است که یکی از آخرین باقی مانده جوامع شکارچی جمع کننده در جهان است. آنها 100 گرم فیبری در روز می خورند که همه آنها از منابع غذایی است که در دسترس فصلی هستند. به عنوان یک نتیجه، بیوم زخم روده خود را با جمعیت های مختلف از باکتری ها بسته بندی شده است، که با تغییر فصل ها و تغییرات در رژیم غذایی آنها جریان دارد.

بیوم شما می تواند در فصل، هفته یا حتی غذا تغییر کند. و اگر شما مقدار زیادی از میوه های تازه، دانه ها و سبزیجات بخورید، سلامت روده شما این را منعکس می کند. خوردن غذاهای کم فیبر و یا خوردن تنها چند نوع فیبر مانند مکمل فیبر هر روز، می تواند به بیوم روده شما آسیب برساند و سلامت دیوار موکت محافظ شما را به خطر بیندازد.

با این حال، خوردن بیش از حد فیبر می تواند سبب ناراحتی های گوارشی، گاز و انسداد روده شود. خبر خوب این است که فیبر بیش از حد سخت است، به خصوص از آنجا که اکثر مردم به اندازه کافی دریافت نمی کنند. به آرامی مصرف فیبر شما می تواند به شما در جلوگیری از برخی از مشکلات فوق کمک کند. بیش از حد آن را به شما کمک خواهد کرد که از استراحت اجتناب کنید.
Healthline شریک راه حل
دریافت پاسخ از دکتر در عرض چند دقیقه، هر زمان

آیا سوالات پزشکی دارید؟ با پزشک متخصص و مدرک ارتباط برقرار کنید و یا با تلفن تماس بگیرید. اطفال متخصص اطفال و متخصصین دیگر 24 ساعته.
نحوه خوردن فیبر مانند آنها در یوزوریهاارا و تانزانیا

پس چگونه می توانیم از روش های متداول خود جلوگیری کنیم و بیشتر بخاطر اینکه چگونه بدن ما در کنار زیست بیولوژیک ما عمل می کند، بیشتر بخوریم؟ در حالی که دو نوع فیبر فیبر دار و فیبر نامحلول وجود دارد - علاقه مندان به فیبر بالا در مورد هر دو نوع هستند. هر نوع فعالیت ها و منافع خود را دارد. گرفتن هر دو کلید برای گرفتن بیشتر از این مواد مغذی است.

در اینجا چند نکته سریع برای ساخت زیست بیولوژیک روغنی پر رونق و متنوع و بهره مندی طولانی مدت یک رژیم غذایی مناسب فیبر استفاده می شود:
میوه ها و سبزیجات همیشه دوست شما هستند

فیبر به طور طبیعی در تمام میوه ها و سبزیجات یافت می شود. شما با اضافه کردن این اجزا به رژیم روزانه شما واقعا نمیتوانید اشتباه کنید. در واقع، یک مطالعه متوجه شد که به سادگی